niedziela, 28 sierpnia 2011

Szydełkowe buciki na chrzest i kocyk.

  Nadchodzi nieubłagalnie moment chrztu maleńkiej Michasi. Szukałam bucików,które by mi się spodobały. Okazało się,że w sklepach nie ma nic ,co by mnie zachwyciło, a na allegro są tylko ręcznie robione. Potrafiąc szydełkowac przecież nie będę kupować. Buciki juz powstały w wersji ecru. Prezentują się tak:
Jeszcze tylko dodam wstążeczkę do sznurowania i gotowe. Powstaje do nich czapeczka. Jednak nie wiem czy wystraczy mi nerwów, bo co chwila ja pruję. Buciki są z włóczki przeznaczonej dla dzieci, czyli z atestem. Zapomniałam jak się nazywa. Jak to ja zazwyczaj. Wybaczcie.
Powstał też już tez jeden bucik z białej bawełny. Wygląda następująco:


Jak widać jeszcze nie odcięłam nitki.
Rok temu powstał kocyk z tej samej włóczki ,co buciki kocyk dla Miśki. Jedna pani zachwycona nim poprosiła abym dla jej wnuczek lub wnuczka( nie wiem co ma się urodzić) zamówiła u mnie jeszcze identyczny. Zrobiony już więc pokazuję:
Jak widać wzorek jest bardzo prosty, ale efektowny.

5 komentarzy:

  1. Piękne i słodziutkie te rzeczy, tylko dokończ tę czapeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne buciki:))takie delikatne:) kocyk tez uroczy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki i kocyk również. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk jest prześliczny, taki prosty a za razem subtelny.

    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kocyk zwracał uwagę w wózku. Wiele osób pytało się o niego.

    OdpowiedzUsuń