czwartek, 22 marca 2012

Nowości

Ostatnio dużo Tworzę i duż powstaje owych rzeczy. Niektóre to nieudane próby jak np.frywolitki. Bardzo mi się podobają ,ale niestety nie wychodzą mi. Coś robię nie tak. Znalazłam nawet świetne kursy i pokazane krok po kroku. Nie dane jest mi coś tworzyć w tej technice.
Jednak szydełko jakoś mi wychodzi i jest kilka nowości:


 Nowe pisanki ozdobione cekinami jak widać.
 A oto cały koszyczek łącznie z zeszłorocznymi karczoch owymi.
 Serwetka ukończona, chociaż z małymi przerwami przeleżała w szafie ładnych kilka lat.



I taki motyw. Gabi przymierzyła na rękę i pasuje jak bransoleta ale i można dodać koralik i będzie śliczna wiosenna zakładka. Super energetyczna.




4 komentarze:

  1. Pięknie wyszły pisanki i super tez bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ozdabiasz te jajeczka :) I bardzo mi się podoba serweta,dobrze że ją ukończyłaś !

    OdpowiedzUsuń
  3. same slicznosci...jajka pieknie ozdobione,serwetka sliczna i ciekawa bransoletka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajka śliczne mi się podobają :). Obrusik ładny biały podoba mi się :) bransoletka czy zakładka nie ważne kolory piękne!

    OdpowiedzUsuń